środa, 23 kwietnia 2014

Mój zdrowy styl życia





Hej kochani! Na początku chciałabym wam podziękować za dużą ilość miłych komentarzy pod ostatnim postem i pierwszych obserwatorów. Daje mi to niezłego kopa do dalszego pisania. Dziękuję. 
Jak wam mówiłam dziś mam dla was notkę tematyczną, a dokładniej o moim zdrowy stylu życia. Już wam go trochę wyjaśniłam w pierwszym poście o mnie.
A więc zaczynajmy. Wyznaje kilka prostych zasad, które myślę, że i wam tez pomogą.
1) Nie patrz na wagę. Lepiej użyj miary.
Tak to jest pierwsza i żelazna zasada. Nie patrze na wagę tylko co tydzień się mierze. Mniej mięśni waży tyle samo co większa ilość tłuszczu. Można wyglądać na umięśnionego lub na kogoś z ciałkiem.



2) Jem normalnie, ale w mniejszych ilościach.
Niestety w moim domu nie mam wpływu jak jest obiad, dlatego jem to co jest, ale nakładam mniej.
3) Zero słodkiego? Nie!
Wiem, że większość nie je słodyczy, ale ja postanowiłam, że jeden dzień w tygodniu mogę zjeść np. kawałek ciasta.
4) Ćwiczenia.
Ja ćwiczę tylko jedną trenerką. Jest nią Mel B. Codziennie wykonuję ćwiczenia na brzuch, nogi i pośladki. Raz w tygodniu na ramiona.




5) Zacznij uprawiać jakiś sport.
Ja zaczęłam uprawiać siatkówkę i w ciągu tygodnia mam 20 godzin treningu. Wy też możecie wybrać sport dla siebie. Pływanie, piłka nożna, a nawet bieganie. Co chcecie, możliwości jest wiele. Wybór należy do ciebie.
6) Inspiracje.
Najważniejszy jest początek. To od niego wszystko się zaczyna. Dlatego warto się zainspirować efektami innych.

TO SĄ EFEKTY INNYCH LUDZI Z POLSKI!!!







Mam nadzieję, że chociaż w najmniejszym stopniu zainteresowałam was tym postem. Ale i tak dziękuję, że znaleźliście czas na przeczytanie moich wypocin. 
Wiem, że moje efekty nie są idealne i takie jakie bym chciała, ale i tak już wiele osiągnęłam i jestem z siebie zadowolona.

Skoro, też zamierzasz walczyć ze swoimi złymi nawykami i wprowadzić zadowalające cię zmiany, wiedz, że trzymam za ciebie kciuk i z chęcią cię wspieram. Skoro podjeliście wyzwanie i chcielibyście się podzielić swoimi Efektami piszcie na : desideesiblog@gmail.com

15 komentarzy:

  1. Dokładnie, waga nie ma większego znaczenia, ważne czy objętość brzucha, nóg, czy czegokolwiek się zmniejsza :)

    _________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/spring-must-have-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! Często dziewczyny szczupłe ważą więcej od tych "normalnych" i właśnie to jest ta zasada o której piszesz. Że mięśnie ważą więcej niż tłuszcz. Dlatego trzeba się mierzyć a nie patrzeć typowo na wagę.
    Ja ćwiczyłam trochę ale nie mam jakoś do tego głowy.
    Pewnie się jeszcze za to zabiorę... pewnego dnia. :D

    Pozdrawiam!
    mozedzis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że ćwiczysz! :) Ja też, już od grudnia. Nie mierzę się jednak co tydzień, ale co jakiś czas. Wtedy jest większe WOW. :D Pozdrawiam serdecznie i życzę wytrwałości!
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia ♥
    Może Obserwacja za Obserwacje? Zaobserwuj mój blog i zostaw komentarz a ja odwdzięczę się tym samym :) juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ciekawie piszesz;D Świetny blog! Czekam na następny post! Obserwuję i liczę na rewanż:)


    http://sandra-suzy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey beauty love your new post =) Keep posting .
    Regards from Bosnia ♥
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej mobilizują właśnie inspiracje :) ja też ćwiczę z Mel B, jest świetna!
    pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog , bardzo mi się podoba . I zapraszam do mnie http://kotek116.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa notka. :)

    http://oliviabelica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo motywujący post
    obsewuje <3
    vintage-girls-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ćwiczę 6 weidera i jestem zadowolona, ale zainspirowałaś mnie do tego aby zacząć jeszcze inne ćwiczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze ćwiczę z Mel B. Jest najlepsza ;) A co chodzi o efekty to są zadawalające :)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy post :)
    teraz wszyscy mają hopla na punkcie zdrowej żywności, ćwiczeń i diet wiec
    takie tematy są jak najbardziej na topie :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    moze zgodzisz się na wspólną obserwację?
    lubię byc w kontakcie z ciepłymi i pozytywnymi osobami :D
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. te brzuszki i wgl jeju *-* ciekawie napisane !
    www.demi1703.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. matko, super inspiracje ! :)
    trzymam za ciebie kciuki żeby udalo ci sie osiągnąć swoj cel ! :)
    u mnie nowy post i konkurs na air maxy ! serdecznie zapraszam ♥
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń